Tässä on nyt mennyt muutama viikko ilman minkäänlaisia päivityksiä. Ihan siitä syystä, etten ole jaksanut eikä ole sen kummempaa asiaa ollut. En tosin tiedä, onko vieläkään, mutta katsotaan.
Raskauden suhteen ei ole paljoakaan tapahtunut, maha ei juurikaan ole kasvanut mutta pikkukaveri on alkanut potkutella ahkerammin. Aikaisemmin laskeskelin, että muutaman kerran viikossa tuntui potkut mutta pääsiäisen aikaan pe-su jokapäivä! Ja pakko sanoa, että ne "potkut" tuntuu hassuilta :)
Vietettiin miehen kanssa pääsiäinen eri osoitteissa, hän etelä-suomessa ja minä kotikonnuilla pohjois-karjalassa. Minun lähtöni oli extempore, sillä pikkuveli pamahti yllättäen oven taa ja sillä hetkellä päätin että hyppään kyytiin ja lähden lomalle äidin lihapatojen ääreen. Tosin niitä patoja ei ollut, sillä äitimuori lomaili puolestaan Vuokatissa.
Oli muuten ensimmäinen kerta, kun aikuisiällä podin koti-ikävää! Mies lähti reissuun torstaina, minä perjantaina ja jo lauantaina halusin kotiin. Mies palasi sunnuntaina, minä maanantaina. Riuduin koti/mies/kissaikävässä LIIAN monta päivää! Tunsin oloni ahdistuneeksi, enkä ole ennen tuntenut sellaista kotipihassa ollessani.
Tavallaan teki kuitenkin hyvää olla vähän aikaa erossa. Ei sitten taas vituta toisen naama niin paljoa(ehkä). Niin ja miehen reissu oli varsin hyödyllinen, sillä saatiin ilmaiseksi turvakaukalo. Isommista hankinnoista puuttuu enää vaunut ja sänky.
Nyt kaikki on jälleen hyvin kun ollaan molemmat kotona, eivätkä kissatkaan olleet pistäneet kotia hyrskyn myrskyn. Kotiinpalaamisen kruunasi yhteinen suihku&seksi. Ja täytyy todeta, ettei minua ole koskaan suudeltu niin paljoa tämän suhteen aikana, kuin eilen. Tahtoo lisää! <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti