Tästä on nyt parisen viikkoa kun meille vihdoinkin hankittiin auto. Valitettavasti siitä ei päässyt heti nauttimaan, sillä katsastussetä päätti hylätä sen ensimmäiset kaksi kertaa. Minua vitutti huomattavasti enemmän kuin miestä, siellä katsastusyrityksiin rahat lähtivät minun tililtä ja toinen katsastusyritys oli periaatteella ´kokeillaan kepillä jäätä.´
Mies on onneksi ajoneuvoasentaja ja homma on hallussa edelleen, joten hän teki jarruremontin ja mitäpälieneekään, itse. Auto sai liikennekelpoisuuden kuluvalla viikolla ja sen kunniaksi lähdettiin pienelle reissulle ensimmäistä kertaa koko perheen voimin.
Torstaina aamupäivällä mies ehdotti, että lähdetäänkö sukuloimaan P-Karjalaan, kun on niin tylsää. Mikäpäs siinä, lähdetään vain. Vietimme ensimmäisen yön minun äitini ja sisarusten luona. Pikkuherra nukkui kuin unelma, jopa 8 tuntia putkeen!! (tätä on tapahtunut kotona max. 3 kertaa)
Minusta oli ihana katsoa, miten innoissaan äitini ja siskoni hoitivat poikaa ja touhusivat tämän kanssa. Harmi, ettemme voineet tällä kertaa olla pidempään.
Perjantaiaamuna suuntasimme maaseudun rauhaan. Kävimme minun mummoni luona, joka näki pojan nyt toisen kerran. Sieltä jatkoimme enoni ja tämän vaimon luo. Heidän luonaan kävin viimeksi noin 10 vuotta sitten! Autottomana ei ole kovin helppoa liikkua maasedulle..
80km eteenpäin sijaitsi veljeni ja tämän perheen koti. Olen nähnyt heitä viimeksi kesällä 2012, ennenkun muutin Savoon. Veljelläni on kaksi alle 5vuotiasta lasta, jotka siis tietenkin ovat meidän pojan serkkuja <3 Molemmat lapset olivat kasvaneet aivan valtavasti! Pian 2v. tyttö oli hyvin kiinnostunut vauvasta, mutta eilen 4 vuotta täyttänyttä isoveljeä kiinnosti enemmän tädin tuomat herkut :)
Piipahdimme vielä toisen mummoni luona, ennenkun menimme yöpaikkaamme. Vietimme toisen yömme mieheni äidin luona. Anopin seurana asuu mieheni 3 nuorinta sisarusta, kaksi kissaa, sekä koira. Olen tavannut anopin muutaman kerran ennen tätä, mutta nyt kävin ensimmäisen kerran hänen kotonaan. Talo oli samantyylinen kuin omalla äidillänikin, vanha rintamamiestalo. Pidän niiden tunnelmasta hyvin paljon, anoppilassakin oli ihanaa juoda aamulla pannukahvit ennen kotiin lähtöä.
Kirjoitukseni jää nyt hieman vajaaksi, sillä sitterissä huutaa pieni palohälytin!
Näytetään tekstit, joissa on tunniste loma. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste loma. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 6. lokakuuta 2013
tiistai 2. huhtikuuta 2013
Pois hiljaiselosta!
Tässä on nyt mennyt muutama viikko ilman minkäänlaisia päivityksiä. Ihan siitä syystä, etten ole jaksanut eikä ole sen kummempaa asiaa ollut. En tosin tiedä, onko vieläkään, mutta katsotaan.
Raskauden suhteen ei ole paljoakaan tapahtunut, maha ei juurikaan ole kasvanut mutta pikkukaveri on alkanut potkutella ahkerammin. Aikaisemmin laskeskelin, että muutaman kerran viikossa tuntui potkut mutta pääsiäisen aikaan pe-su jokapäivä! Ja pakko sanoa, että ne "potkut" tuntuu hassuilta :)
Vietettiin miehen kanssa pääsiäinen eri osoitteissa, hän etelä-suomessa ja minä kotikonnuilla pohjois-karjalassa. Minun lähtöni oli extempore, sillä pikkuveli pamahti yllättäen oven taa ja sillä hetkellä päätin että hyppään kyytiin ja lähden lomalle äidin lihapatojen ääreen. Tosin niitä patoja ei ollut, sillä äitimuori lomaili puolestaan Vuokatissa.
Oli muuten ensimmäinen kerta, kun aikuisiällä podin koti-ikävää! Mies lähti reissuun torstaina, minä perjantaina ja jo lauantaina halusin kotiin. Mies palasi sunnuntaina, minä maanantaina. Riuduin koti/mies/kissaikävässä LIIAN monta päivää! Tunsin oloni ahdistuneeksi, enkä ole ennen tuntenut sellaista kotipihassa ollessani.
Tavallaan teki kuitenkin hyvää olla vähän aikaa erossa. Ei sitten taas vituta toisen naama niin paljoa(ehkä). Niin ja miehen reissu oli varsin hyödyllinen, sillä saatiin ilmaiseksi turvakaukalo. Isommista hankinnoista puuttuu enää vaunut ja sänky.
Nyt kaikki on jälleen hyvin kun ollaan molemmat kotona, eivätkä kissatkaan olleet pistäneet kotia hyrskyn myrskyn. Kotiinpalaamisen kruunasi yhteinen suihku&seksi. Ja täytyy todeta, ettei minua ole koskaan suudeltu niin paljoa tämän suhteen aikana, kuin eilen. Tahtoo lisää! <3
Raskauden suhteen ei ole paljoakaan tapahtunut, maha ei juurikaan ole kasvanut mutta pikkukaveri on alkanut potkutella ahkerammin. Aikaisemmin laskeskelin, että muutaman kerran viikossa tuntui potkut mutta pääsiäisen aikaan pe-su jokapäivä! Ja pakko sanoa, että ne "potkut" tuntuu hassuilta :)
Vietettiin miehen kanssa pääsiäinen eri osoitteissa, hän etelä-suomessa ja minä kotikonnuilla pohjois-karjalassa. Minun lähtöni oli extempore, sillä pikkuveli pamahti yllättäen oven taa ja sillä hetkellä päätin että hyppään kyytiin ja lähden lomalle äidin lihapatojen ääreen. Tosin niitä patoja ei ollut, sillä äitimuori lomaili puolestaan Vuokatissa.
Oli muuten ensimmäinen kerta, kun aikuisiällä podin koti-ikävää! Mies lähti reissuun torstaina, minä perjantaina ja jo lauantaina halusin kotiin. Mies palasi sunnuntaina, minä maanantaina. Riuduin koti/mies/kissaikävässä LIIAN monta päivää! Tunsin oloni ahdistuneeksi, enkä ole ennen tuntenut sellaista kotipihassa ollessani.
Tavallaan teki kuitenkin hyvää olla vähän aikaa erossa. Ei sitten taas vituta toisen naama niin paljoa(ehkä). Niin ja miehen reissu oli varsin hyödyllinen, sillä saatiin ilmaiseksi turvakaukalo. Isommista hankinnoista puuttuu enää vaunut ja sänky.
Nyt kaikki on jälleen hyvin kun ollaan molemmat kotona, eivätkä kissatkaan olleet pistäneet kotia hyrskyn myrskyn. Kotiinpalaamisen kruunasi yhteinen suihku&seksi. Ja täytyy todeta, ettei minua ole koskaan suudeltu niin paljoa tämän suhteen aikana, kuin eilen. Tahtoo lisää! <3
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)